Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2007 07:56 - Снайперисти
Автор: voruxandrambius Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2187 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.11.2007 14:05


Оня ден сънувах, че със Воруксът сме снайперисти. Бяхме в някаква тревиста местност на мисия в камуфлажно облекло. Сега ще избързам малко и ще кажа, че на следващия ден този сън ме човъркаше и се забих в една книжарница да търся литература за снайперистите. Оказа, че сънят ми е бил правилен - въпросните стрелци често работят по двойки, като единият е наистина снайперист и носи далекобойното оръжие, а другият, наречен наблюдател носи автоматично оръжие, с което да подосигури в случай на нужда защита при оттегляне. Наблюдателят в никакъв случай не е по-лош стрелец от снайпериста - понякога даже си разменят ролите. Та в моя сън аз бях снайперист, а Воруксът наблюдател. Какво е тълкуванието на този сън, това не знам - факт е обаче, че почти винаги като играя на Delta Force, играя със снайпер.

Копеле, подозирам, че подсъзнателно си знаел, че в Легион - отборът ми по еърсофт, съм щурмовак-автоматчик

А снайперист имате ли си?

Имахме. Отказа се от снайперизма завчера - купи си щурмова пушка и той.

Да ви стана аз снайперист?

Ми, ако си мераклия...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - да ви имам сънищата
20.11.2007 22:56
копелета, аз оня ден сънувах, че с Ворукса сме мъж и жена. бяхме в някаква тревиста местност на мисия по бикини, мрежести чорапи и жартиери. на следващия ден тоя сън продължи да ме тормози и се забих в един сайт да търся торенти и литература за мъже и жени... оказа се, че сънят ми е бил правилен - въпросните хуманоиди често живеят по двойки, като единият ебе другата, а другата гълта на другия и си помага с ръка, за да подсигури чекията при оттегляне. понякога даже си разменят ролите. та в моя сън аз бях мъжът, а Ворукса беше жената. какво е тълкуванието на тоя сън и аз не знам, но е факт обаче, че и в истинския си живот съм мъж и имам пишка :)
цитирай
2. анонимен - найперистите
09.05.2008 19:14
Аз съм голям фен на този вид професия.С способността си да ставаш невидим, да бъдеш дарво,трева дори в сенга ти може да станеш сняг.ТОзи вид наречия ги използвамзащото ако не е камофлажа то снайпериста не е снайперист тои е ходеща мишена.Аз Мн пъти съм мислил как да направя такова облекло.И стигнах до това заключение:всеки снайперист си има облекло от него правено и тои е научен да го прави.Е аз не съм снайперист но измислих хитър начин за направата на този вид Прикритие. Е да ви кайа РАБОТИ. Сега Наблюдавам Комшийките от храстите и дарветата,ходя на лов и мога да кайа че с всеки сезон вие може да сте невидим НО САМО В ГОРАТА ! ГОРАТА Е МАЙКАТА НА ПРИКРИТИЕТО !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voruxandrambius
Категория: Лични дневници
Прочетен: 216038
Постинги: 27
Коментари: 178
Гласове: 98
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930